Modalități de plată și livrare
Plata produselor
Pe website-ul nostru sunt acceptate următoarele modalități de plată: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card; (3) plata prin transfer bancar.
Plata online cu card la plasarea comenzii
Produsele comandate pe website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Acceptăm următoarele tipuri de carduri: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul serviciului Stripe. Vă asigurăm că website-ul nostru nu va solicita și nu va stoca datele cardului dumneavoastră. Pentru a finaliza cu succes tranzacția, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupuri de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe partea din spate a cardului. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile vor fi efectuate în lei, la cursul de schimb utilizat de bancă emitentă a cardului.
În cazul în care alegeți plata cu cardul, instituția emitentă a cardului va valida și autoriza plata. În situația în care tranzacția nu poate fi procesată din motive independente de noi (cum ar fi fonduri insuficiente pe card sau card expirat), contractul între părți nu va fi încheiat și nu vom avea nicio obligație de a livra produsele comandate. Cu toate acestea, aveți opțiunea de a selecta o altă metodă de plată sau de a încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
Vă rugăm să rețineți că plata online cu cardul bancar nu garantează acceptarea comenzii. În cazul în care acceptarea comenzii nu are loc în termen de maxim 24 de ore sau în situații excepționale în care livrarea nu poate fi efectuată, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, conform politicilor băncii noastre și ale băncii dumneavoastră în ceea ce privește procesarea plăților.
Plata în sistem ramburs
La livrarea comenzii prin curier rapid, puteți achita contravaloarea produselor în sistem ramburs, fie în numerar, fie prin card bancar utilizând terminalul POS pus la dispoziție de FAN Courier. Vă informăm că în anumite localități, FAN Courier permite exclusiv plata în numerar.
Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu acceptarea comenzii.
Livrarea produselor
Produsele comandate online vor fi livrate exclusiv în România, prin intermediul companiei de curierat rapid FAN Courier.
Livrarea produselor proaspete (fructe proaspete) comandate online este disponibilă în aproximativ 1500 de localități din România, prin intermediul serviciilor de curierat rapid FAN Courier și Frigonet. Această livrare se realizează exclusiv cu vehicule frigorifice. Pentru a verifica dacă localitatea dvs. este inclusă în zona de livrare a produselor proaspete, vă rugăm să consultați ultimul pas al procesului de plasare a comenzii.
Pentru fiecare comandă online, se aplică o taxă de transport care include TVA. Această taxă va fi afișată separat în comandă și pe factură.
Comenzile pentru care acceptarea a fost confirmată de către vânzător vor fi livrate în conformitate cu programul de livrare selectat de către client și confirmat ulterior de vânzător. Este important să rețineți că timpul de livrare poate fi afectat de disponibilitatea produselor în stoc. Vă rugăm să consultați informațiile privind transmiterea și acceptarea comenzii în articolul 2.2. de mai sus.
Vă informăm că livrarea fructelor proaspete se realizează în sezonul de recoltare, mai exact în lunile iunie, iulie și august. Cu toate acestea, dată de livrare selectată la plasarea comenzii și confirmată ulterior poate suferi modificări în funcție de recoltă și producție. În anumite circumstanțe, comenzile pot să nu fie onorate integral sau deloc din cauza nivelului de producție sau a calității fructelor, care pot fi influențate de condițiile atmosferice.
În situația în care vânzătorul nu îndeplinește obligația de a livra produsele în termen, transferând posesia fizică sau controlul asupra acestora către client fără întârzieri nejustificate și în orice caz, în decurs de maximum 30 de zile de la acceptarea comenzii, cu excepția situațiilor în care clientul și vânzătorul au convenit altfel în privința momentului livrării, clientul poate solicita vânzătorului efectuarea livrării într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care vânzătorul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, clientul are dreptul, după caz, să rezilieze contractul. În cazul rezilierii contractului din acest motiv, vânzătorul va rambursa toate sumele plătite de client în temeiul contractului, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 7 zile de la data la care clientul a comunicat decizia sa de reziliere a contractului, în contul utilizat pentru efectuarea plății. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru programul de funcționare și termenele standard de procesare a tranzacțiilor bancare ale vânzătorului și/sau ale clientului.